شاعرانه

آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۳
    -
  • ۹۳/۱۲/۱۰
    -
  • ۹۳/۱۱/۲۳
    -
  • ۹۳/۱۱/۲۱
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۳
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۲
    -

غزل

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ


نگهم سرد و سرم شور قیامت دارد

هر دمم یاد تو جان را   به ملامت  دارد

عاشقی پیشه نکردی   که بخوانی خطم

زخمم هر دم به نمک پاشییت عادت دارد

گذرای قدمت شد مردم چشم  و دلم

همچنان در   هوست   شوق عبادت دارد

نکند باز رخ   از   جانب   ما  بر داری

که ز خورشید   رخت جان   به سلامت دارد

همچنان چشم به راه تو لب پنجره بود

چشم باران زده بر کوچه حسادت   دارد

خسته از   بند   شدم  وز تو   هراسم این بود

که به   بگشودن این   بند  رضایت دارد

۹۳/۰۸/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
Fahim

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سلام
خوشحال میشم به   وب تون سر بزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی