شاعرانه

آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۳
    -
  • ۹۳/۱۲/۱۰
    -
  • ۹۳/۱۱/۲۳
    -
  • ۹۳/۱۱/۲۱
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۸
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۳
    -
  • ۹۳/۱۱/۱۲
    -

-

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

قندیل گریه های زمستانی ام هنوز

کز ظهر بوسه های تو بارانی ام هنوز

تنپوشم از هزار ستاره مزین است

چشمک که می زنی به پریشانی ام هنوز

تا آسمان به رقص درآید به ساز من

باید به ساز خویش برقصانی ام هنوز

من شوق جمله های تورا دوست دارمت

من خط نامه ای که نمی خوانی ام هنوز

آویخت بر غرور من این بام پر ترک

غافل , ندیده من تب ویرانی ام هنوز

انگشت التماس چکیده  زشاخه ها

من بغض یک شکوفه ی آبانی ام هنوز

با یک بهار بوسه ی تان آب میشود

قندیل گریه های زمستانی ام هنوز

۹۳/۱۱/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
Fahim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی